23 mar 2016

Opis opowiadania

Młoda Klara spróbowała alkoholu po raz pierwszy na początku gimnazjum. Od tamtego czasu wiele się zmieniło - jej styl życia, stosunek do ludzi, relacje z rodziną, przyjaciele - a ona wciąż wahała się, które życie woli bardziej: beztroskie, wypełnione zabawą i alkoholem czy spokojne, w zgodzie z bratem. Czas na wybór skraca się z imprezy na imprezę, a i przyjaciele mają na Klarę coraz większy wpływ - czy uda jej się oprzeć ich głosom i podjąć decyzję w zgodzie z własnym sercem? Co tak właściwie podpowiada jej serce?

10 komentarzy:

  1. Hej, pisze z KOnstruktywnej Krytyki Blogów. Na blogu trzeba miec minimum trzy rozdziały, nie licząc prologu, aby moc sie zgłosic, tymczasem tutaj nie ma ani jednego. Nie moge w tej chwili przyjąć Twojego zgłoszenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Aby przyjąć Twoje zgłoszenie - potrzebuje chociażby prolog Twojego opowiadania. Napisz jak będzie prolog przynajmniej. Na każdym katalogu tak jest.

    Katalog z wyobraźnią.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piszę z KKB. Informuję, że Twój blog zostanie oceniony przez stażystkę Heques. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cóż, na wstępie chyba wypadałoby powiedzieć, że przeraża mnie nieco twój młody wiek, bo ja niestety jestem bardzo dosłowny i taki... nie owijający w bawełnę nawet przy własnych dzieciach.
    Opis opowiadania zgrabny, aczkolwiek nie wierzę... znaczy wierzę w to, że ludzie mają na nas jakiś wpływ, ale wybory podejmujemy sami, więc potem nie można zrzucić winy na towarzystwo. Tak więc obawiam się, że jak pojawią się posty opowiadania, to Klarze się ode mnie oberwie, słownie, bo inaczej nie będę miał możliwości. Choć może ją polubię... zobaczy się.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie. Do wyboru do koloru:
    http://dariusz-tychon.blogspot.com/p/moje-blogi_5.html

    Gdy coś skomentujesz, to jeśli możesz, to podpisz się adresem bloga. Tak mi po prostu łatwiej potem do kogoś trafić. Jeszcze raz pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrząc na blogosferę (tę z opowiadaniami), to wcale nie jestem taka młoda. Bardzo dużo osób jest tutaj w moim wieku, ale rozumiem, że w porównaniu do Ciebie to ja jeszcze taki mały szczyl, co nic nie wie o życiu xd
      Ale mam nadzieję, że mimo wszystko choć trochę polubisz opowiadanie.

      Usuń
  5. Cześć, piszę z KOnstruktywnej Krytyki Blogów. niestety stażystka, która miała ocenić Twojego bloga, nie przeszła stażu. Blog trafiłby do WK, ale chętnie przyjmę go do własnej kolejki na jej koniec :). Jeśli masz wobec tego zastrzeżenia, proszę, daj znać na konstruktywna-krytyka-blogow. Tymczasem umieszczam opowiadanie w mojej kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://konstruktywna-krytyka-blogow.blogspot.com/ oczywiscie

      Usuń
    2. Żaden problem. Szkoda tylko, że będę musiała jeszcze poczekać na ocenę :(

      Usuń
  6. Wielki powrót Księgi Baśni!
    Załoga Księgi Baśni z wielką przyjemnością informuje, że katalog znów działa. Zachęcamy do informowania o nowych rozdziałach, dodawania nowych blogów oraz do tworzenia tej niesamowitej atmosfery, jaka była dawniej.
    Czekamy na Ciebie!
    Księga Baśni

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć i czołem!
    Od jakiegoś czasu krąży plotka, że blogosfera umiera śmiercią naturalną. Coraz większa ilość autorów zaczyna pisać do szuflady bądź przenosi swoje wypociny na Wattpada. Cieszymy się, że wciąż jesteś z nami i zapraszamy cię poznania opinii o swojej pracy.
    Pozdrawiamy cieplutko,
    Ekipa ocenialni http://wspolnymi-silami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń